Re: Jak walczyć z takimi mailami?

Autor: Jakub Jankowski <shasta_at_spam.atn.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 17:29:09 MET DST

On Sat, 10 Jul 2004 16:32:57 +0200, rajo wrote:

> [...]
[...]
> Moze sposob pisania jest malo czytelny jak dla mnie wiec prosze o czytelna
> pomoc.

Z a i n s t a l u j p o r z ą d n y s k a n e r a n t y w i r u s o w y.

Z a ł a t a j d z i u r y w s w o i m s y s t e m i e
o p e r a c y j n y m (s k o r z y s t a j z W i n d o w s U p d a t e).

O d p o w i a d a j ą c n a c z y j ś l i s t -- n i e c y t u j
s y g n a t u r k i (s t o p k i, p o d p i s u) p r z e d p i ś c y.

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl