Re: p.i.komunikaty i CST

Autor: Denken <denken_at_idg.com.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 14:38:24 MET DST

m.mazurek@netsync.pl wrote:

> jakiej odwagi? Slyszales zeby jakakolwiek firma podawala informacje o
> wpadkach, zaby jakis bank chwalil sie problemami z systemem
> informatycznym, a isp informowal o awariach?

IMO nie mozesz tego porownac do banku. Dla mnie jako administratora
kilku serwerow i jakiegos tam lacza doscy istotne jest aby wiedziec jak
sprawy wygladaja i zapewniam Cie operator, ktory informuje publicznie o
tym co sie dzieje w jego sieci ma u mnie wyzsze notowania niz ten, ktory
  siedzi cicho i udaje ze wszystko jest OK.

> To sa firmy, ktore zarabiaja pieniadze i to jest glownym motorem ich
> dzialan. Jesli jest szansa ze takie komunikaty moga podwazyc zaufanie do
> nich, nikt nie bedzie dzielil sie informacjami i wpadkach, bo to nie
> logiczne , bo nie jest w interesie tych firm.
>
> Tak ciezko to zrozumiec?

Jak widac zupelnie inaczej to postrzegamy - dla mnie podnosi to tylko
poziom zaufania do firmy. Jakos sobie nie wyobrazam zebym lepiej myslal
o tych co siedza cicho. Powiem wiecej tym o ktorych wiem z opowiadan lub
wlasnych doswiadczen ze siedza cicho znacznie trudniej zrobic ze mna
biznes (mam do nich mniejsze zaufanie).

--
Krzysztof Ceglinski