m.mazurek@netsync.pl wrote:
> Denken <denken@idg.com.pl> wrote:
>
>>Jednak IMO nie kazdy ISP ma tyle odwagi zeby swoje komuniktay podawac
>>publicznie - jesli juz to wydaje je do znanej sobie grupki wlasnych
>>klientow... ;)
>
> jakiej odwagi? Slyszales zeby jakakolwiek firma podawala informacje o
> wpadkach, zaby jakis bank chwalil sie problemami z systemem
> informatycznym, a isp informowal o awariach?
IMO nie mozesz tego porownac do banku. Dla mnie jako administratora
kilku serwerow i jakiegos tam lacza doscy istotne jest aby wiedziec jak
sprawy wygladaja i zapewniam Cie operator, ktory informuje publicznie o
tym co sie dzieje w jego sieci ma u mnie wyzsze notowania niz ten, ktory
siedzi cicho i udaje ze wszystko jest OK.
> To sa firmy, ktore zarabiaja pieniadze i to jest glownym motorem ich
> dzialan. Jesli jest szansa ze takie komunikaty moga podwazyc zaufanie do
> nich, nikt nie bedzie dzielil sie informacjami i wpadkach, bo to nie
> logiczne , bo nie jest w interesie tych firm.
>
> Tak ciezko to zrozumiec?
Jak widac zupelnie inaczej to postrzegamy - dla mnie podnosi to tylko
poziom zaufania do firmy. Jakos sobie nie wyobrazam zebym lepiej myslal
o tych co siedza cicho. Powiem wiecej tym o ktorych wiem z opowiadan lub
wlasnych doswiadczen ze siedza cicho znacznie trudniej zrobic ze mna
biznes (mam do nich mniejsze zaufanie).
-- Krzysztof CeglinskiReceived on Fri Jul 9 14:40:23 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 09 Jul 2004 - 15:40:02 MET DST