Re: p.i.komunikaty i CST

Autor: Maciej Bebenek <maciej_USUN_TO_at_USUN.TO.komorka.org>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 14:04:41 MET DST

m.mazurek@netsync.pl wrote:

> Socjalizm sie skonczyl, biuro polityczne sie rozdrobnilo;) No coz sam
> jod pilem 1V nie wiadomo po jaka chorobe, ale to juz oftopik zupelny.

Fakt. Ale poczytaj sobie trochę dzieł o PR. Faktem jest, że - jak na
razie - w branży telco spektakularnych wpadek jak na razie nie było.

Wyjątkiem jest oczywiście ukochana spółka giełdowa z ul. Twardej w
Warszawie :-). Gdyby tam zareagowano w inny sposób, problem nabrałby
zupełnie innego wymiaru... Ale odpowiedzialny dyrektor poszedł w
zaparte, że wszystko działa prawidłowo, a tylko pismaki sie czepiają i
efekty tego można widziec do dziś.

Ale - z drugiej strony - to nie była awaria. To był SYSTEM.
;-)

M.