Re: czytaliscie ?

Autor: Andrzej P. Wozniak <usher_at_f2virt.onet.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 01:39:25 MET DST

Osoba podpisana jako Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl> w artykule
<news:cchjdv$cv4$1@absolut.sgh.waw.pl> pisze:

> Ale urloogle to nie google.

Dlatego wyliczankę zatytułowałem tak, a nie inaczej (właściwe słowo
podkreślone):

"Pozwolę sobie na parę luźnych uwag:"
                       ^^^^^^^
W tym przypadku dorzucę dodatkowe uwagi:
ad 2) Losowe cyferki i literki tak by mi się nie skojarzyły.
ad 2 i 4) Odnośnik przez Google również bywa krótszy niż oryginał, a miewa
więcej sensu i lepiej się kojarzy niż zwykłe skracanie urli.

> PS No i to nie Twój bezpośredni przedpiśca bez sensu odgrzał wątek.

Ale z przedpiścą w innych okolicznościach dyskutowaliśmy na podobne
tematy, więc skorzystałem z okazji, żeby zebrać uwagi do kupy. Innym też
się mogą przydać (choćby do cytowania na pl.internet.pomoc ;-)

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)