[og][spam] Sprzedam stacje odbiorcza LMDS Alcatel.

Autor: Adam Kondrat <adam_nielubie.spamu_at_dalete_kondrat.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 01:03:14 MET DST

W zwiazku z faktem, ze od dluzszego czasu zalega mi taki sprzęt, (a moze
komus sie przyda) informuję ze mam cos takiego na zbyciu

- terminal sieciowy Alcatel 9900NT
- Radio Termination Alcatel 9928 RT

Sprzęt dzaiała zdaje się w pasmie B

Pochodzenie - po plajcie Formusa nikt się po sprzęt nie zgłosił. Firma w
której pracowałem się rozwiązała, sprzęt miał zostac na dachu wiec go
zdemontowałem aby sprzątnac.

kilka fotek
http://arbiter.pl/zdjecie/500
http://arbiter.pl/zdjecie/502
http://arbiter.pl/zdjecie/503
http://arbiter.pl/zdjecie/4127

Jesli ktos jest zainteresowany zapraszam do kontaktu prv "adam malpka
kondrat.pl"

Sprzęt nie nadaje się do pracy bez stacji bazowej (wielkiej zresztą). Nie da
sie go tez przerobić na punkt-punkt. Pracował ze stacją bazową na Onkologii

Sorki za spam