Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca

Autor: mistrzu <mistrzu24_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 01 Jul 2004 - 10:39:44 MET DST

VoMi7 napisal:

> a nie wiem mam spotkanie niedlugo z handlowcem i sie spytam.

Negocjuj z handlowcem, bys mial przepustowosc liczona nie w atm-ie.
Futuro standardowo sprzedajac dostep liczy do w warstwie atm.
Przykladowo zamiast 1mbit/s ma sie 0.9 mbit/s, z tym, ze upload
jest o jakies 50kbit mniejszy.
Wystarczy ponegocjowac i na laczu 1 mbit/s ma sie 1mbit/s

pozdrawiam
mistrzu