Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca

Autor: VoMi7 <vomit_at_NOSPAM-cpr.altanet.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 10:35:29 MET DST

pawel@net-polg_ghy wrote:

> do dla tych ktorzy mysla ze za psie pieniadze dostana bdb jakosci lacza, owszem
> GTS nie nalezy do najtanszych,ale swego czasu mialem chyba jedno z najtaszych
> rozwiazan, i .....dramat,..pro dramat,
> osobiscie wole wydac wiecej i miec swiety spokoj, faktem jest to ze obsluga gts
> nie jest moze na najwyzszym poziomie, ..ale zadko mam okazje z niej korzystac,

tez sie zainteresowalem GTS ale znajomi ktorzy korzystaja w Gdansku z
Futuro bardzo sobie chwala i twierdza ze Futuro moze byc tansze od
Crowley'a ktorego obecnie posiadam i sie niestety z nim mecze...

zobaczymy czy Futuro zestawi mi lacze na okres testow. jak nie to bede
zmuszony z GTS rozmawiac.

--
VoMi7