Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 17:05:44 MET DST

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@samotnia.eu.org> napisał w wiadomości
news:cbruhc$2ru$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Jednym słowem oprócz przekazywania do kolegów w róznych miejscach Polski
> chyba sam przyznasz, że to wszystko to kompromitacja na całej linii,
> prawda? ;-)

Ale co "wszystko" ?? Przecież przykładów jakichś skandalicznych zaniedbań
tutaj nikt nie przytaczał. Brak odpowiedzi na zapytania, czy niemożność
zestawienia łącza testowego to u niektórych norma, a nie wypadek przy pracy.
Piszę o tym, ponieważ mam jak najlepsze doświadczenia z IPartners i
życzyłbym sobie takich kontaktów z innymi operatorami, z którymi miałem,
mam, lub będę miał do czynienia.
Inna sprawa, że może ma tu znaczenie "magia" wymienionego tu oddziału
katowickiego :-)), z którym się kontaktuję

--
Z#