Re: Prosze pomóżcie!!!!!Szukam mp3 Andrzeja cierniewskiego!!!!!PROSZĘĘĘ

Autor: Adam Kondrat <adam_nielubie.spamu_at_dalete_kondrat.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 01:00:23 MET DST

Użytkownik "Carlos!!!!!!!" <carlos21@op.pl> napisał w wiadomości

> wiem gdzie moge to napisac poniewaz niebardzo sie orientuję w tym
> temacie. Szukam piosenki Andrzeja Cierniewskiego "albo on, albo ja".

Mam wrazenie, ze ludzie przegladaja spis grup dyskusyjnych, wreszcie
trafiaja na "polip", nie wiedza o co to znaczy i jaka jest problematyka
grupy i wszystkie swoje problemy wylewają tutaj. W przypadku takich
problemow lepiej prosze pisac na grupę samochodową, lub rowerową - więcej
czytelników, więc większe szanse na powodzenie a i do smieci ludzie bardziej
przyzwyczajeni.