Re: Cena fr w tpsa

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 23:50:55 MET DST

Tomasz Paszkowski <acidNO@SPAMe-wro.net> napisał(a):
> Siec to nie tylko lacza. Ale jezeli 'ISP' nie stac na cos lepszego niz
> iDSL to nie stac go na dobra infrastrukture.

Dupa maryna i myślenie o kant, za przeproszeniem, rozbić. 'Małe ISP' ciągną
jak mogą, co jest równoznaczne z tym, że inwestycje wybierają bardzo
wnikliwie studiując rynek (chociażby ten _najbardziej_ lokalny). Często
inwestycja na rzecz 'dobrej infrastruktury' wiąże się z uszczupleniem
inwestycji na dostęp do "coś lepszego niż iDSL". Jak już ktoś wyżej
wspominał - cena FR w TP jest odstraszająca, a oferty iDSL nie pobije nawet
(w cudzysłowie) "najlepszy" Operator (e.g. GTS, Netia, WHATEVER!).

--
Rafal.Doroszkiewicz
mailto:ja(at)vast.net.pl