Re: Cena fr w tpsa

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 18:03:41 MET DST

On Mon, 28 Jun 2004 16:04:57 +0200, l_uka <NOSPAMglukas@poczta.fm>
wrote:

>no owszem, ale pytalem o cos innego.
>ja uwazam, ze 2tys za 1Mbit do polpaka to jednak jest przegiecie.

daj se luza, zaraz dostaniesz odpowiedź że ISP musi mieć łacze po
cenie polpaka i tyle bo inaczej to amatorka i tyle

>z mojego punktu widzenia duzo bardziej rynek psuja "operatorzy" wifi -
>cudzyslow zamierzony. to co sie dzieje w tej chwili u mnie w miescie w
>eterze po prostu prosi sie o pomste. ludzie chca robic 'biznesy' na
>czyms, o czym nie maja pojecia no i tak wychodzi jak wychodzi.

ale w każdej dziedzinie tak jest, jak się za dobrze znasz to też
niedobrze

rynek zweryfikuje i nic nie da beblanie o wyższości łacza
synchronicznego gdyż na takie łonabiprowajdera poprostu nie stać, ale
jednocześnie jakość świadczonych przez niego usług odpowiada
zapotrzebowaniu

rozciągające się po miastach i wioskach sieci WiFi to odpowiedź na
notoryczne BMT odnośnie Internetu ze strony France Telekom Polska
(dawna TPSA) tak jak swego czasu boom radia CB był odpowiedzią na
wieczne BMT odnośnie telefonu i który również produkował nie mniejszy
śmietnik w paśmie 27MHz

jak komuś przeszkadza śmietnik na 2.4GHz niech tam poprostu nie
zagląda

ja osobiście własnie wróciłem z wioski gdzie gdyby nie 2.4GHz to by
nie było jakichkolwiek szans na Internet zarówno w dniu dzisiejszym
jak i przez kilka najbliższych lat gdyż FT Polska wypięła się i
popodłaczała telefony ludziom poprzez radiodostęp wiec zarówno o SDI
jak i ADSLu to mogą najzwyczajniej w świecie ZAPOMNIEĆ

tych profesjonalnych ISP na łaczach synchronicznych też nie widać

--
futszaK
598339018 888010641