Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Kocureq <adres_at_w.stopce.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 16:01:33 MET DST

januszek napisał(a):

> Chcesz zeby w Twojej sieci byl porzadek? To odwroc sytuacje i tak
> skonfiguruj swoj serwer aby nie dawal praw dostepu uzytkownikow, ktorzy nie
> maja wlaczonego firewalla, nie maja aktualnych baz wirusow etc. A zamiast
> tego user dostanie informacje co ma zrobic. Musisz tez zadbac o odpowiednie
> zapisy w regulaminie... Wtedy sprawa jest jasna od poczatku i nikt nie
> moze miec pretensji.

Ze niby user bez firewalla i bez antywirusa to od razu bedzie sial
zagrozenie? Mam wewentrzne IP i od roku sie obywam bez zadnych trojanow,
wirusow czy innych badziewi. Nie mam antywirusa ani firewalla, uzywam
jedynie AdAware co jakis czas. Wystarczy dobrze korzystac z kompa.

--
==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====