Re: Co jeszcze mogę zrobić???

Autor: The Obserwer <SomeWhere_at_behinf.the.firewalls.on.the.net>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 00:01:15 MET DST

bigda napisał(a):
> Założyłem stronę. Na kilka - kilkanaście interesujacych mnie słów-kluczy moja
> strona pojawia się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w goglach,
> onecie, wp, interii. (poza jednym hasłem w goglach które oscyluje pomiędzy 21
> a 27 miejscem). Zostawiłem info o swojej stronie na kilku listach
> dyskusyjnych i forach. Pomiomo tego nie przekroczyłem jeszcze 150 wizyt
> dziennie. Co jeszcze mogę zrobić, żeby ktoś pzryszedł?

Poczytać netykietę ;P
oraz <http://evil.pl/pip/faq.html#1> to NAPRAWDĘ jest problem polskiego
Internetu

Zanim napiszesz na jakąś grupę, czytaj jej opis i FAQ. Adresy tych
dokumentów znajdziesz na <http://www.killfile.pl>.

PS.
        Czyżby Inteligencja była AŻ tak w cenie ?? a może to nowa promocja Neo
zaowocowała nową "klasą" nieświadomych niczego użytkowników
"utwardzonych" na wiedzę ??