Re: Kto zna inne systemu pop up

Autor: bigda <bigda_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 23:15:55 MET DST

Marcin Jurczuk <spock@USUNTOstars.eu.org> napisał(a):

> U mnie nie dziala - blokuje wszystkie popupy i nawet nie wiem ze coś
> chcialo bryknąć mi przed ślepiami ..
> Podobnie pewnie u sporej częsci użytkowników przeglądarek innych niż IE

No właśnie, innych niż IE. Ale u mnie na stronie IE to olbrzymai większość
wizyt. Podejrzewam, że w ogóle IE to olbrzymia większość użytkowników. Swoją
droga może ktos zna jekies dane na temt sposobów traktowania pop upów. Jeśli
to nie jest sto okienek wyskakującycj na raz, ale jedno. Ów system, o którym
pisalem, www.adexit.pl, jego autozry twierdzą, że 90% ludzi ogląda takie
okienka. Może są jakieś badania na ten temat?