Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 14:01:26 MET DST

> From: Rafal Rabczuk
> [...]
przejzyjcie

Chodzi o to, ze jezeli z wewnetrznej sieci wydostaja sie smieci na
zwenatrz - to inne zewnetrzne sieci nie beda akceputowaly sieci w ktorej
klebi sie "syf". Efektem sa roznego typu restrykcje.

Prosty przyklad : czemu uzytkownicy TPsa maja "+r" na serwerach IRCnetu ?
naprawde nie wierze w to ze tamtejsi OPERzy tak dla dowcipu sobie wpisali
restrykcje. Przez taki maly +r internet od TPSA staje sie mniej atrakcyjny -
dla uzytkownika.
Tak samo kafejki internetowe : do ktorej isc? do tej gdzie czesc informacji
jest zblokowana, czy do takiej gdzie wszystko dziala?

Zbieranie pieniedzy w sensie - ladowanie nie potrzebnych stron,reklam .

( Jakis czas temu na pewnym spotkaniu ktos opowiadał o tym że w rosji
istnieją serwisy z cennikami na zawieszanie wybranych komputerow/serwisow. Z
tego co slyszalem tamtejsza firma dysponuje ogromna liczba komputerow
wpietych do sieci i gotowych podjac odpowiedni atak na dana maszyne. Nie
wiem na ile jest to informacja sprawdzona - bo nie znam Rosyjskiego
ezyka. - moze ktos rosyjskojezyczny moglby sprawdzic ta informacje?)