Re: szybsze ? tansze ? idsl - vat ...

Autor: crazy bejbi <tego.adresu.nie.ma_at_niematakiej.domeny.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 13:15:47 MET DST

Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
> a mnie bardziej zafrapowaly faktury od telekomuny za Internet DSL z ze
> stawka VAT - zwolniony
> (dla firm oczywiscie)

mam to samo
zadzwoniłęm zgłosić na błekitną linię ... Pani podziękowała i
powiedziała, że przez to ja nie będę mieć problemów, że zgłosiłem ... a
ja na to, że to ONI źle wystawiają fakturę i wina po ich stronie lezy
jak sie US będzie czepiać :-)

przyjęła ... i następna faktura tez jest na "zw" zamiast na 22% czyli
standard w TPSA

Wojtek