Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 02:10:29 MET DST

Rafal Rabczuk wrote:
> To nie spid..... to nie drin..... chyba raczej powinienem zajrzec na
> alt.pl.rozgoryczenie
>
> Troche bez sensu jak teraz patrze.

nie przejmuj sie, widac ze emocje tryskaja, teraz ochlonales jest ok

Postaw sobie miniserva, przetestuj iptablsy na przekierowania.
Napisz ladna stronke pt. szanowny uzytkowniku, napewno w to nie uwioerzysz
ale masz wirusa ..."

Wyswietlaj userkom ta stronke, majac nadzieje ze ja przeczytaja
(niekoniecznie zrozumieja co tam pisze).
Jak sobie ktos nie poradzi to blokuj do skutku ;-) (moj rekord 7 razy ;-) )
Jak sie ten ktos opamieta to poprosi cie abys usunal wirusa (usluga
oczywiscie platna).

Na wszelki wypadek zawsze loguj "ofiare". Byc moze bedziesz musial udowodnic
ze osobnik "sieje".

Po tym wszystkim ty bedziesz mniej nerwowy, a ludzie zadowoleni.

mam nadzieje ze to bedzie juz EOT :-)

--
Adam Paluch <adam@bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec