Re: NetArt - godna polecenia?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 23:19:22 MET DST

Robert Szycki <rob@BEZSPAMUgameonly.net> napisał(a):
> Hej
> Co sadzicie o http://netart.pl ?
> Proponuja za mniejsze pieniadze utrzymywanie domen, ktorymi do
> tej pory zajmowal sie NASK.

W sumie OK. Ładnie się wszystko obsługuje przez WWW. Miałem tylko problem ze
zmianą serwerów DNS. Pokazywało, że nie są zarejestrowane w ogólnośwatowej
bazie DNS. A były. Okazało się, że to dlatego, że jesze moja domena nie była
wpisana w tych serwrach.
No i jeszcze taki kwiatek z maila od admina przy zmianie konta:

> 1135 Grzegorz Niemirowski
 update klient set k_login='grzegorz',
k_haslo='tu_było_moje_hasło_plain_textem' where k_id=1135;

Ale ogólnie polecam, nie mam się do czego więcej przyczepić.

--
Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/