Re: GTS <--> Idea

Autor: AmF1k <asthma_at_labnet.gliwice.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 11:44:27 MET DST

Użytkownik "Yaro" <bez_adresu_priva_tnego@bo_sie_spamuje.invalid> napisał w
wiadomości news:cb9uev$mde$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Serwer www idei jest przykladem tego, jak duza
> korporacja moze sobie czasem nie radzic z taka - prosta zdawac
> by sie moglo - sprawa jak hostowanie serwisu www.
> Mam swiadomosc tego, ze ich serwis to gigant, ale
> tyle razy juz widzialem komunikat (zamiast stron):
> "dziekujemy za odwiedzenie naszych stron - zapraszamy pozniej"
> albo
> "serwer error costam"
> i to co wczoraj - juz nie pamietam ich tresci,
> ze chyba powinni sie troche zastanowic.

U mnie najpierw wyskakiwalo:

BŁĄD
Żądany URL nie może zostać sprowadzony

----
Podczas sprowadzania URL-a: http://www.idea.pl/
wystąpił następujący błąd:
Nie można zrealizować połączenia
System zwrócił następującą wartość:
    (110) Connection timed out
Serwer źródłowy lub sieć mogą być nieczynne. Spróbuj ponowić żądanie
później.
a potem..
Message from the NSAPI plugin:
No backend server available for connection: timed out after 10 seconds.
----
Build date/time: Oct 4 2003 18:00:57
----
Change Number: 291942