Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 08:27:37 MET DST
Message-ID: <hl8id0101jpv63n6j5pp6p0mdbn9qo8dq8@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Wed, 23 Jun 2004 01:32:19 +0200, "Rafal Rabczuk" <spag@o2.pl>
wrote:

>> > Owszem jesli placi bardzo duzo za lacze powinien miec zapewniony
>> > serwis i wsparcie techniczne. Byloby to na miejscu.
>> zdefiniuj duzo i okresl zakres prac ;-)
>mam wymyslac? z 200zl/mioesiac za 512kilo to juz powinien miec wsparcie
>techniczne
>tak mi sie wydaje.. ktos sadzi inaczej?

ta, może jeszcze raz w miesiącu profesjonalistke w cenie abonamentu
???

--
futszaK
598339018 888010641
przepraszam PKP że nie spuściłem po sobie wody
ale nie było :(
Received on Wed Jun 23 08:30:25 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 23 Jun 2004 - 08:40:07 MET DST