Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 00:55:36 MET DST
Message-ID: <cbadci$bjt$1@korweta.task.gda.pl>

Użytkownik "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> napisał w wiadomości
news:40d85ba2@news.home.net.pl...
> Wito <elwitjam@poczta.onet.pl> napisal nam:
>
> > Bardzo proszę o oświecenie mnie.
> > Sprawa dotyczy mojej znajomej, która straciła dostęp do Internetu.
> > Początkowo jej syn myślał, że ma coś namieszane w systemie więć
> >
>
> mogli zadzwonic i podac przyczyne, a odcinanie popieram.
> Kiedy to sie skonczy i zaczna ludzie myslec?
> a znajoma przeszkol bo lamki jak...:)

po pierwsze to 'znajoma' powinna zadzownic do swojego ISP - i po prostu
spytac co sie dzieje. A nie na sile samemu starac sie naprawic komputer i
internet. wymiana karty itp.. ile to czasu sie przez to zmarnowalo? no i
kilka groszy... a tak nie bylo by calej sprawy. i wszysty byli by happy.
Received on Wed Jun 23 01:00:24 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 23 Jun 2004 - 01:40:08 MET DST