Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 00:46:02 MET DST

Użytkownik "jurek" <jer_niematego_mal@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cba8ha$ppk$1@inews.gazeta.pl...

> Nie chodzi o proszenie, ale o poinformowanie i odcięcie od sieci.

Momento ...

    Czy zdajesz sobie sprawe ze w ciagu czasu informowania klienta o tym ze
ma wirusa jego zainfekowany komputer moze zarazic kolejnych 1000
???????????????

    Wyciac! i to jak najszybciej tylko sie tylko da . Za duze straty . a
taki przecietniak nawet sobie z tego nie zdaje sprawy ile szkod moze
zdzialac ten wirus bo on chce internet za ktory zaplacil!!

    Zreszta : mamy cos takiego teraz jak prawo komputerowe ...... czego
jeszcze kilka miesiecy temu nie bylo ... a jesli prawo komputerowe to zamalo
to sugeruje poszukac odpowiednich dyrektyw UE na prawo komputerowe.

    Wydaje mi sie ze to jest w obowiazku klienta spytanie dlaczego zostal
wyciety bo wkoncu z jego wlasnej przyczyny. Jeslli jednak z winy firmy nie
ma internetu bo komputer wysiadl. To jak najbardziej uwazam ze klient
powinien byc poinformowany. (np. jeden ze znanych ogolnie dostawcow
informuje o swoich awariach pracach modernizacjach w internecie.... i
bardzo dobrze )

Niech naprawi sobie albo zadzwoni po serwisanta.

Owszem jesli placi bardzo duzo za lacze powinien miec zapewniony serwis i
wsparcie techniczne. Byloby to na miejscu.

Pozdrawiam
Rafal