Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Lukasz Kozicki <ROT13yxbmvpxv_at_vg.cy.invalid>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 13:51:48 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <40d81d97$1@news.home.net.pl>

Wito wrote:

> tygodni, poprosił mnie o pomoc. Zadzwoniłem do dostawcy a tam panienka z
> rozbrajającym głosem informuje mnie że dostęp został wyłączony ze względu na
> rozsiewanie wirusów. (...) Czy według was jest podstawa do reklamacji?

Sprawdź regulamin tego dostawcy. W umowie nie musi byc tego co jest w
regulaminia, a wiem, że np. TPNet pod koniec zeszłego roku wprowadził
do regulaminów zapisy o natychmiastowym odcinaniu dostępu w wypadku
nadużyć, lub takich właśnie przypadków. I całe szczęście, powinien tak
robić każdy dostawca.

Pozdr,

-- 
ŁK
Received on Tue Jun 22 13:55:23 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 22 Jun 2004 - 14:40:07 MET DST