Re: [OT] Wysyłanie maili poprzez GPRS i walka z Erą... (długie)

Autor: Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 23:52:36 MET DST

<szymon@usun-nitka.pl> napisal(a):

> To nie tyle kwestia ustawień telefonu, co charakterystyka
> protokołu pocztowego, czy... kwestia wyobraźni.

Tia...

Rok temu GPRS w roamingu był w Plusie w promocji w cenach krajowych,
czyli 0,50 pln za 100 KB. No to wziąłem laptopa na rejs i spradzałem
sobie pocztę. Wróciłem -> 500 EUR za sam roaming. Bo na dzień przed
wyjazdem promocję zakończono i 100 KB kosztowało jakieś 6 zł netto
(czyli każde połączenie 12 zł). Oczywiście to mój problem, ale wiesz...
Powstrzymałbym się tutaj od oceny wyobraźni.

--
Samotnik
www.zagle.org.pl   - rejsy morskie