Re: TeleNet

Autor: Neas <neas_at_usun-to.neas.ws>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 20:13:18 MET DST

"Artur Orlowski" <look@to.the.signature.pl> pisze:

> Też uważam, że to bardzo dobra analogia. Producent nie gwarantuje, że
>na drodze osiedlowej osiągniesz 200 km/h. Natomiast w sprzyjających
>warunkach pogodowych, na autostradzie tyle uda ci się wyciągnąć. Tutaj
>jest tak samo.
>
> Artur
>
>PS. Reklamowałeś już samochód, że na polnej drodze jedzie wolniej niż
>po ulicy?

Przecież pisałem odnośnie łącz, które *nigdy* nie osiągają
maksymalnej przepustowości. Czy nie reklamowałbyś samochodu, który
umożliwiałby Ci uzyskanie maksymalnej prędkości 30 km/h
(zamiast 200 km/h) na autostradzie? Porównanie obciążenia łącza do
rodzaju nawierzchni jest błędne, ponieważ ten drugi nie zależy od
producena samochodów, a to pierwsze zależy pośrednio od ISP.

--
Neas, <neas_at_usun-to.neas.ws>, http://www.drzwi.org