Re: Jednak 0% VAT ?

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janoszka_at_S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 12:40:04 MET DST

On Thu, 17 Jun 2004 12:20:46 +0200 I had a dream that Marcin Szczygielski <marcs@no-spam.poczta.onet.pl> wrote:
> posłanka Beger albo Hojarska powiedziała ,że idzie na PRAWO !!!!
> Potem sie cofną i pójdą na lewo przez ramię i na krzyż :)
> A swoją drogą to jak one się w tym sejmie znalazły ( + Frau Błochowiak) ??

W ten sam sposób, w jaki w Małopolsce najwięcej głosów zdobył człowiek
niestabilny psychicznie i nieznający żadnego obcego języka - ba - nawet
po polsku nie potrafii poprawnie mówić.

I między innymi ten wariat będzie decydował o patentach na
oprogramowanie w EU.

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres