Re: Jednak 0% VAT ?

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janoszka_at_S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 12:18:24 MET DST

On Thu, 17 Jun 2004 12:05:09 +0200 I had a dream that VoMi7 <vomited@NOSPAM-tlen.pl> wrote:
> tak dokladnie fajnie by bylo jakby jak najszybciej to wprowadzili bo
> aktualnie straszne koszty mam rozbudowy i troche zwrotu vatu by mi
> pomoglo... ogolnie sami poslowie rpzyznali sie ze sadzili ze zwolniony
> to znacyz 0% ktos koles tak mowil w wywiadzie z sejmu.

Posłanka Beger poznawanie zawiłości podatkowych (m.in odróżnianie PIT od
VAT i 0% od zwolnienia) zaplanowała w swej publicznej ścieżce edukacji
na rok 2011, tylko że chyba nie zdaje sobie sprawy, że wtedy już nie
będzie w parlamencie ino w swojej stodole.

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres