Re: TeleNet

Autor: Tom <tomisso_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 10:55:37 MET DST

> Moim zdaniem podłączenie 400 klientów o przepustowości 512 kbps
> do łącza o przepustowości 8 mbps to lekka przesada.
>
> ---

Chyba przesadziłeś.
TeleNet w Szczecinie ma 400 Klientów 512 kbps ??
Musieliby mieć ze 20 handlowców sprzedających swoje usługi, i
potrafiących przekonać Klientów, że ich łacza to rewelacja. Myślę raczej
, że to jest suma WSZYSTKICH ich Klientów internetowych ( w Szczecinie ,
Stargardzie i Gorzowie bo dawny Teleton działał w tych miastach), i to
chyba łącznie z dodzwanianymi :-)

--
"Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości: ignorancja, głupota, komitety
normalizacyjne oraz ludzie sprzedający komputery."