Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Patryk [JoKeMaN ;-]]] <patryk_at_invalid.alte.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 21:41:34 MET DST

Witaj,
> Stary, ale ile Ty płacisz... ;-) To jakaś solidna kablówka, a nie takie
> coś, co kasuje po 50 zł i sprzedaje g*o. Za 150 zł w Internet na jakimś
> poziomie można uwierzyć.

jasne. Ale chcialem po prostu zasugerowac, ze nie nalezy wrzucac wszystkich
osiedlowek do jednego wora. I uwazac (jak niektorzy w tym topiciu), ze TPSA
uprawia nieczysty dumping bo naprawde jak sie chce to mozna zaoferowac
conajmniej porownywalne (dla niektorych fanow POZMANa i s-ki lepsze ;))
warunki za podobna cene (ja jeszcze mam ten problem, ze w moich okolicach nie
ma Tepsy, ale to juz inna sprawa ;)).

--
:: patryk [at] alte.pl : tivi.pl - nadchodzi :: np. Hooverphonic
"Can someone tell me if it's wrong to be so mad about you"??