Re: Prożba o pomoc

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 16:52:02 MET DST

<http://evil.pl/pip/faq.html#1>

> Wiem że dla niektórych to moze byc pestka, ale ja jestem nowym
> użytkownikiem internetu.

Dla takich jak Ty powstała grupa pl.internet.pomoc. Na pl.internet.polip
dyskutuje się o problemach polskiego Internetu. Twój problem nie jest
problemem polskiego Internetu. Następnym razem, zanim napiszesz na grupę,
przeczytaj jej opis i FAQ. Znajdziesz je na <http://www.killfile.pl>.

Daj znać -- na pl.internet.pomoc -- jak Ci poszło.

--
////)))            Będzie z tego kura jak krowa. Tak mi podyktował rozum. :
//|-O-O  )                                                       [Kokosz] :