Re: gandi.net ukradlo domene

Autor: Asmodeusz <chris_at_naspam.asmodeusz.prv.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 11:24:26 MET DST

Grzegorz Janoszka wrote:

> Tak z ciekawości - duży ten haracz?
>
> Bo znajomy nie zapłacił i mu domena przeszła do this-domain-for-sale.com
> i buydomains.com, ale tam haracz chcą od $688 do nawet ponad $10.000 -
> coś w rodzaju licytacji.

Na jednej stronie 19$ za to, żę przyślą mi informację że mogę kupić, jak
zrezygnują. A na drugiej stronie, że jeśli chcę kupić od zaraz (bo jest
wystawiona na sprzedaż) to w sprawie ceny mam się skontaktować mailem.
Chyba sobie jednak dam spokój i wykupię nie w *.com. I tak mnie raczej
nikt nie podkupi bo po co komu taka nazwa, dość unikalna. Przy jej
wymyślaniu priorytetem było, żeby nie figurowała w żadnych dostępnych
źródłach.

--
Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
GG:  2418919