Re: RevDNS w GTS'ie

Autor: Tomasz Śląski <spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 18:54:00 MET DST

Adam Paluch wrote:

> SAF i UDP gubi ??? hmmm, mam male stadko serweerow gier i bardzo ladnie
> chodzi ...

Gubi, przy zblizaniu się do nasycenia. Podejrzewam, że cześciową winę za ten
stan rzeczy ponosi shaper na routerze po drugiej stronie. W każdym razie
straciłem przez to klienta na kolokację serwerów gier, natomiast mnie w
ogóle to nie przeszkadza w tej chwili - mam 22 serwery produkcyjne plus
jakieś 200 kompów w sieci firmowej i jest OK.

Pozdrawiam !

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.