Re: ile się zakłada telefon/neostradę w TP?

Autor: Asmodeusz <chris_at_naspam.asmodeusz.prv.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 09:16:22 MET DST

Neas wrote:

[ ... ]

>>netmeeting ze znajomymi/rodziną...
>
> To chyba dość rzadkie zastosowanie.

Rzadkie ? Po to sie ma internet zeby wykorzystywac nowinki. Ja osobiscie
korzystam z kilku takich sieci.
Poza wymienionymi wyżej zastosowaniami u mnie dochodzi jeszcze zdalna
praca przez VNC i przez X'y. A w takim zastosowaniu jakiekolwiek limity
sa wykluczone. Nie moge sobie pozwolic na ryzyko okresowego ograniczania
transferu.

--
Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
GG:  2418919