Neostrada - zawiesza mi sie!!!

Autor: Harry the hack <yaiba.kurogane_at_neostrada.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 15:21:55 MET DST

Czy ktokolwiek może mi odpowiedzieć dlaczego w chwili bezczynności kiedy np
nie serfuje po necie neostrada zawiesza się ? Tzn. jestem połączony ale nic mi
nie wysyłają.Jestem np. na stronce czytam coś chce przejść na inną i koniec
nie moge na nic wejsc mimo że jestem połączony.Muszę się rozłączyć i ponownie
połączyć.To jest bezsensu bo tę czynność powtarzam i powtarzam i zonk.Co mam
zrobić?

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl