Re: linksys BEFDSR41W

Autor: Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 09:37:09 MET DST

chunkpunk wrote:
> Dziekuje wiele sie dowiedzialem moze powinnisicie sie przeniesc na
> forum jezyka polskiego
> przychodzi mi na mysl jednao slowo "DEBILE"

sluchaj, czy naprawde nadludzkiego wysilku trzeba uzyc aby znalesc
odpowiednia grupe, aby zadac takie pytanie ?
czy naprawde trudno zrozumiec ze _twoj_ linksys nie jest strategicznym
urzadzeniem w polskim internecie ??
czy trudno sie przyznac do bledu i po prostu przeprosic ???

naprawde, polecam przemyslec sprawe i wyciagnac wnioski, wszystkim bedzie
sie latwiej zylo

EOT

--
Adam Paluch <adam@bluu.net>