Re: rozmowa chat - home.pl [ot,generowanie hasel, blabla]

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 11:06:26 MET DST

Andrzej P. Wozniak <usher@f2virt.onet.pl> napisał(a):
> Zastanów się co robisz. Na zwróconą przy okazji rzeczową uwagę
> odpowiedziałeś złośliwie i zacząłeś bić pianę, zamiast poprawić, co
> trzeba.

Moj drogi, to nie bylo zlosliwie, tylko zartem. Sugerowac to mogl chociazby
'ton' mojej wypowiedzi, w ktorej bez problemu (gdybys uwaznie sie przyjzal)
znalazlbys ';-)'. Znasz sie na zartach? Jak widze - nie.

> Ponieważ do tej pory tego nie poprawiłeś, więc bardzo grzecznie
> Cię proszę, żebyś swoje bunty poszedł wyrażać na pl.test.

Staralem sie grzecznie, ale widocznie jestes tak rozdrazniony, zdesperowany
i pelen emocji, ze nie widzisz nic procz "bicia piany" w odwecie na "bicie
piany" jednego z 'Twoich kolegow'. Wrzuc sobie na luz i przestan gnebic
siebie, mnie i reszte grupy postami, ktore moglbys zamienic w e-mail
skierowany prywatnie pod moj adres.

Ja juz sie zastanowilem, co robie. Teraz kolej na Ciebie.

> Tu możesz wrócić, kiedy zechcesz dyskutować zgodnie z netykietą i

[ciach]

> Jeśli mamy pozostać w tematyce grupy - osoby postępujące podobnie do
> Ciebie są prawdziwym problemem polskiego internetu.

Jezeli osoby postepowalyby podobnie do mnie, to wszystko byloby w porzadku.
Nie upieram sie przy swoim i czytnik, na przekor temu co napisales wyzej -
ustawilem juz dawno, a ze nie pisze tutaj, to nie znaczy, ze tego nie
zrobilem. Wiec sie szanownie ode mnie odczep.

> Żeby nie było wątpliwości - nie mam na myśli tylko i wyłącznie
> zagrożenia ze strony wirusów.

To temat na kolejny watek. Przy okazji - nie uwazam, ze brak programu
antywirusowego oraz uzywanie IE i OE jest gwarancja 'zlapania'
_jakiegokolwiek_ z wirusow.

 Mimo Twojego zaslepienia wobec tego, co i jak pisze - pozdrawiam,

--
Rafal.Doroszkiewicz
mailto:ja(at)vast.net.pl