Re: ile się zakłada telefon/neostradę w TP?

Autor: emeriks <mrxzed_nospam_at_med.torun.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 11:07:15 MET DST

Użytkownik "Jacek Popławski" <jpopl@interia.pl> napisał w wiadomości

> Kiedy mogę liczyć na działające łącze?

u mnie (kuj-pom / torun) trwalo to mega szybko...rano telefon na BL,
przyjeli, po 13 telefon z telepunku (na kome, heh ze sie nie bali) ze jutro
mam przyjsc podpisac umowe. po podpisaniu umowy nastepny dzien przyjechali
spece i ...sie okazalo ze musza sie dokopac chodnikiem do skrzynki (hihihi)
wiec sprawa sie przeciagnela o 2 kolejne dni, spece przyjechali przekopali,
podlaczyli i...sobie pojechali nic nie mowiac :). kolejne 2 dni (w tym
czasie telefon do BL ze spece byli ale nic nie mowiac czy linia dziala czy
nie se pojechali), telefon na kome od specow ze za 15min beda (i o dziwo
byli), podlaczyli 2 numery (a zamawialem tylko jeden, ale mieli na zleceniu
2 wiec sie nie klucilem)...zaczelo dzialac, wieczorem zapalily sie lampki na
modemie (i wylaczenie drugiego numery po wizycie w telepunkcie)

calosc od zlozenia zamowienia po zalozenie telefonu i neo minelo 10! dni...

---
*_nospam
emeriks