Re: rozmowa chat - home.pl [ot,generowanie hasel, blabla]

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 11:35:22 MET DST

Użytkownik "maciek kanski" <nie.dorobilem@sie.maila> napisał w wiadomości
news:slrncbtift.jjd.nie.dorobilem@mak.ant.pl...

> Ale masz czas, by innym wytykać del_i_meter - naprawdę dziecinny odwet i
> poza Tobą chyba to nikogo nie obchodzi.

Naskoczyliscie na mnie, chociaz mnie nie znacie. Z moje punktu widzenia
ci, ktorzy innych trollami nazywaja, sami staraja sie udowodnic, ze nimi
sa.
Chcesz przyznac, ze wszystkich obchodzi moj delimiter na tle tych (na
prawde) idiotycznych zachowan ludzi, ktorzy tu sie zjawiaja?
To tak, jakbym zle skonfigurowanym delimitrem robil wielka krzywde, jakby
nie mozna bylo normalnie zwrocic uwage, tylko robic mi wyklad z tego, po
co to jest.

Chcialbym zakonczyc ten watek, bo zrobilo sie szambo.
Mysle, ze tak jak malo kogo obchodzi, ze jest to delimiter, a nie
delimeter, tak samo malo (albo i bardziej) powinien obchodzic watek
rozpoczety przeze mnie i Lexx'a (januszek). Co post, to kolejna nowa
uwaga. Dajcie prosze sobie spokoj.

Mam nadzieje, ze pisze EOT po raz ostatni w tym watku.

Pozdrawiam,

Rafal Doroszkiewicz