Re: NEOSTRADA - absurd pt. "zmiana miejsca lokalizacji"

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 08:15:27 MET DST

Adam Paluch wrote:

> za _swoje_ niedopatrzenie ....

Ależ to normalne w przypadku TPSA - dostałem kolejną notę odsetkową
- odsetki za zwłokę w zapłaceniu rachunku (za luty 2003, lipiec 2003 i styczeń
2004), dla których TPSA nie chciała skorzystać z polecenia zapłaty (mimo
upoważnienia i wyraźnego zaznaczenia na rachunku, że płatność poleceniem
zapłaty). I to normalne, że w tej sprawie pani z windykacji do mnie dzwoniła i
była ogromnie zdziwiona, że TPSA jest upoważniona do polecenia zapłaty.

Najwyraźniej w TPSA widmo grupowych zwolnień tak już zaciemniło umysły,
że ani czytać ani rozmawiać ze zrozumieniem nie potrafią.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-