Re: rozmowa chat - home.pl [ot,generowanie hasel, blabla]

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 01:42:48 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <usher@f2virt.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c9l2b8$fsk$1@news.onet.pl...

> Może on ma zły dzień, ale Ty masz chyba zły rok. Wiesz, kiedy pojawił
się
> IE6sp1, a potem poprawiony OE? A wiesz, kiedy się pojawiła ostatnia
wersja
> OE-QF? I wiesz, co jej twórca napisał na swoich stronach na temat
> poprawiania delimitera?

Nie.. cale szczescie nie mam obowiazku sledzenia _wszystkich_ nowosci
oprogramowania, ktore wychodzi.

> Jeśli zaprzeczasz, że "nie chcesz/nie potrafisz", to znaczy, że to Ty
się
> buntujesz, a nie używane przez Ciebie programy.

Poniewaz programy, ktorych uzywam od X czasu dawaly sobie rade do tego
momentu - wydawalo mi sie, ze to one nagle zaczely sie buntowac.

> Ponieważ jednak zażyczyłeś sobie EOT, a problem nadaje się raczej na
> pl.news.czytniki niż tu, to z zaleceniami ze strony
> http://evil.pl/pip/czytniki.html musisz sobie poradzić sam.

Rzeczywiscie problem mojego delimitera byl najglebszym, ktory nalezalo
tutaj zaciagnac.
Przepraszam, ze nie sledze wsparcia QF wobec OE, tak jak wiekszosc by
chciala.
Przykro mi, ze nie mam tyle czasu, aby tym sie zajac. Nie, zebym byl
zgryzliwy. Na prawde - nie mam.
A ze wyrazic swoje zdanie chce - tak i robie. Ktos moze mi zwrocic uwage,
ale bez przesady - nie, zeby
od razu mnie linczowano za OE i _old_ver_ QF. Przejzales watek? Nie staram
sie wzbudzic jakichkolwiek
problemow wsrod piszacych. Anyway, nikt poza Toba nie zwrocil mi
odpowiedniej uwagi wobec mojego
sposobu (uzywania OE do) postowania na usenecie. Przejze wskazany (znany
mi evil.pl/pip) link i postaram
sie zastosowac do nowszych "rozwiazan" usprawniajacych dzialanie OE.
Tyla - czyli, dziekuje za rady & EOT.

Pozdr,

P.S. excuse me ( reszta grupy ), za kontynuowanie bezsensownego watku

Rafal Doroszkiewicz