Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 02:04:30 MET DST

Tomasz Śląski <spam.poleci.od.razu@do.kosza.com.pl> wrote:

> U mnie, w loklalizacji na wsi 400 m od granic Poznania, mam do wyboru:
> 1. SDI

Koezigłowy, Luboń, Suchy Las czy jeszcze co innego?

> 2. wannabeproviderów dwóch via
> obsrane,

Jak można obsrać eter, bo ja nie umiem?

> nielegalne,

To złóż petycję to MinInf że za mało mocy pozwalają legalnie i
zewnętrzne anteny, itp, a póki co się ciesz że nie ścigają. W końcu to
prawo jest dla ludzi a nie ludzie dla prawa.
Póki nie ma konfliktu lokalnego co do wykorzystania pasma to jest OK.
A jak jest konflikt to znaczy że jest duża konkurencja i niektórzy
mogą zaoferować wtedy inne rozwiązania bo się opłaca.

> niestabilne 2,4 GHz;

Jak się zrobi porządnie to jest stabilnie, jestem teraz na łączu 2.4,
dalej wpiętym do Furuto, i na kompie zdalnym pracuje płynnie na SSH.

> 3. GTS via badziewne Aperto lub porządny SAF (SAF jeśli wezmę co
> najmniej 4 Mbps za [censored] kPLN netto)

:)

> 4. ProFuturo - gadają, jakby chcieli a nie mogli

A ja mam i sobie chwalę.

> 5. Crowely z ich zakichanymi radiami i szkieletem.
>
> Jednym słowem, wybór, jak jasna cholera.

Ty chyba szukasz dziury w całym.

--
    Miernik         _________________________  xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl