Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy

Autor: The Watcher <Watcher_at_infinite.loop.dot.net>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 22:50:41 MET DST

Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
[..]
> jak mi znajdziesz kogos kto za 100 zl przebija 1 metr pod jezdnia to postwie
> CI piwska ile udzwigniesz

Zrobiłem się ostatnio abstynentem ;)

> ostatnio slyszalem oferte typu 4000/m

Hmm... w T-cy robili ok. 150 zł/m możliwe że w Wawie robią ostrożniej :)

Nie interesowałem się dokładnie (możliwe że jest to także kwestia
technologi przecisku, a pewnie także średnica, że nie wspomnę o podłożu)
W wolnej chwili dowiem się ile na lokalnym rynku płaci się za takie prace.

--
"Jeśli "a" oznacza szczęście, to a=x+y+z; x - to praca, y - rozrywki, z
- umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Einstein)