Re: gazeta.pl

Autor: Tomasz Nowak <tnowak_at_nospam.netventure.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 13:59:56 MET DST

Piotr Piatkowski <kompas@ceti.pl> wrote:

> Natomiast Tomasz, z tego co zrozumiałem, sugerował że serwisy WWW
> powinny być dostępne wyłącznie z adresów www.* bez względu na to
> czy właścicielowi domeny się to podoba czy nie.

Ależ właściciel domeny może sobie z nią robić co tylko chce ;-)
Ja po prostu dopisywanie rekordu A bezpośrednio do głównej domeny
uważam za złą praktykę, szerzącą technicznie niesłuszne złe nawyki
i niby-standardy. Poza pewnymi wyjątkami, których się nie da uniknąć
czy odwrócić, w tym zakresie to informatyka powinna mieć wpływ na
marketing, a nie odwrotnie.

--
Tomek
  Dwie tajemnice gwarantujące sukces: