Re: gazeta.pl (a pl.internet.komunikaty)

Autor: -IT- <igor_at_devnull.daftland.com>
Data: Sun 30 May 2004 - 23:53:07 MET DST

[Adam Kubicki]

> Zeby nie wdawac sie w dalsze wyliczanki 'przyzwoitych emitentow' z p.i.k. -
> komunikaty CST, to postepujaca degrengolada w formie i tresci.

Ja od roku zastanawiam się dlaczego oni tak uparcie tkwią przy "autentyfikacji",
a ewentualnie "autentykacji". Napisano już w usenecie na ten temat wiele, nie
wierzę, żeby autorzy tych komunikatów z pik nigdy nie otarli się chociaż
o problem polskiego tłumaczenia "authentification".. Chyba na złość to robią :-)

--
Igor Truszkowski   (igor@devnull.daftland.com)
Spamtrap: odpowiadając usuń "devnull" z adresu