Re: czy ktos zna...?

Autor: richie <urip_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 21:10:40 MET DST

On Sat, 29 May 2004 18:00:10 GMT, "kvk" <kwiatu@nospam.op.pl> wrote:

>jak w temacie, czy ktos zna firme http://www.virnet.pl/
>czy warto do nich sie podlaczac, etc...

Cytat ze strony www:
"24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu bez logowania, wybierania
numerów i zrywanych połączeń stała opłata miesięczną - bez
niespodzianek
Kożystaj z Internetu kiedy masz na to ochotę i zostań tam tak długo,
jak zechcesz"

Właściwie to nie wiem czemu, ale ja chyba nie skożystam. Choć -
niewątpliwie - ta stała miesięczną opłata brzmi wyjątkowo kusząco.

richie

--
Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.