Re: tpsa DSL 1Mbit ???????

Autor: Marthy <marthy1_at_wp.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 12:39:06 MET DST

 Mill <milus19.SKASUJ@gazeta.pl> napisal(a):
> .."nie ma żadnych blokad p2p."...
> rozumiem,że rozróżniasz tutaj blokowanie i ograniczanie p2p?

Chodziło mi o sytuację w której adminowi wydaje się że uniemożliwił
użytkownikom korzystanie z programów typu Direct Connect. A taką sytuację
miałem przez 3 lata mieszkając gdzie indziej. Co innego, gdyby dawali
możliwość pościągania sobie czegoś w nocy, ale nie, to chyba było za trudne
dla admina.

--
Marthy
::Wszystkie fajne dziewczyny zadają się z niewłaściwymi facetami::