Re: tpsa DSL 1Mbit ???????

Autor: Piotr Kondeusz <cyberpit_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 10:56:09 MET DST

Użytkownik "Marcin Król" <hawk@i.dont.accept.spam.pac.pl> napisał w
wiadomości news:78u5b0ttg9s7gi12upiukfbivktodhc42i@4ax.com...

> Co nie oznacza, ze masz racje. Gdybym ja ocenial na przykladzie
> wlasnej codziennej rzeczywistosci, musialbym stwierdzic, ze dla
> wiekszosci ludzi liczy sie upload. Skad wiesz, ze twoja "codzienna
> rzeczywistosc" jest identyczna z "codzienna rzeczywistoscia" innych
> ludzi?

Wiesz.. Ja rozumiem jego flustracje. Jesli najtanszy internetdsl kosztuje
okolo 250 zl a neostrada okolo 100 zl to wtedy siec jaka on zarzadza traci
sens. Klient bedzie sie zastanawial czy placic 45 zl miesiecznie za
watpliwej jakosci uslugi czy nie kupic sobie neostrady czy dsl-a dla siebie
i ewentualnie sasiada.
Neostrada to niezla oferta TPSA dla tych ludzi co sa w jakis miejskich
sieciach podpietych do przykladowo tak jak u niego 2 Mbit Polpaka z niskim
cirem czy jeszcze tam jakiegos Kolpaka gdy do tego podpietych jest kilkuset
uzytkownikow prywatnych i kilka naprawde duzych firm. Chodzi to naprawde
zalosnie.. Ekstra wczesnym rankiem :)

Kiedys juz pisalem o tym na grupie
http://groups.google.pl/groups?q=nsnet+group:pl.*&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&group=p
l.*&selm=aumjgn%247lk%241%40news.tpi.pl&rnum=1

W zasadzie zmienilo sie do od tej pory to, ze dzis od rana nie moge sie
zalogowacz jego sieci na zadnego internetdsla ktorym cos tam adminuje.
A tak przy okazji pinguje ktos kto ma internetdsl albo neostrade adres
www.nsn.pl ? Bo nie wiem czy wycial tylko mnie czy wszystkich jak leci ?

Pozdrawiam

--
Piotr Kondeusz    [ Pit ]