Re: tpsa DSL 1Mbit ???????

Autor: Julius C. <juliusc_at_wp.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 06:41:42 MET DST

Użytkownik "Marthy" <marthy1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:c8tl46$9hu$1@news.onet.pl...

> Skąd wiesz co liczy się dla abonenta prywatnego?

Na podstawie codziennej rzeczywistości.

> Wiesz, użytkownicy prywatni to nie tylko ci, którzy zapychają łącze
> ściąganymi filmami. Są też inni, którzy korzystają z sieci na wiele różnych
> sposobów.

Czy znalazłeś w moim poście tezę, że tak nie jest?

[dywagacje]

> Marthy

Generalnie chodziło mi o to, że polpak jest za drogi
w stosunku do innych usług tpsa, np. internetdsl czy neostrada.
Bo głupotą jest konkurowanie z własnymi odbiorcami
"hurtowymi". Ale przykładów na głupotę i arogancję tpsa
znadziesz na tej grupie dużo.
Jeżeli to nie przekonuje to powiem, że polpak jest ok 20%
droższy od równoważnych usług innych operatorów,
a te chore ceny za wymianę BGP, za LB....
A tak w ogóle to EOT.
JC