Re: legalnie czy nie?

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 21:33:24 MET DST

Maciej Lopacinski <Maciej.Lopacinski@aaaaaagazeta.pl> wrote:
> Jest to legalne, pod warunkiem, że zrobisz to za darmo. Jeśli weźmiesz
> pieniądze to bedziesz prowadził działalność telekomunikacyjną bez
> odpowiedniego zgłoszenia.

Weźcie się w głowe puknijcie z takim hiper-legalizmem.
Na tej zasadzie to nawet jak się by szło na targ i przy okazji dla
sąsiada kupić kilo jabłek, na które ten sąsiad mi dał 2 PLN, to trzeba
by działalność gospodarczą zakładać, i jeszcze pewnie zezwolenie z
sanepidu, bo to handel żywnością!

Potępiam przekładanie prawa ponad rozsądek.
To nie jest pl.soc.prawo

--
    Miernik         _________________________  xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl