pomocy! gdzie dobrze umiescic stronke www

Autor: Wiktor (raenius_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 00:19:54 MET DST

Witam,

nie wiem czy to dobra grupa, ale mam sprawe:
mam stronke (www.motocyklebsm.w.pl). dziala miesiac i serwer (darmowy)
zaczyna mi sie wieszac. Jakie parametry powinienem uwzglednic aby wybrac
dobra oferte hostingowa. Przy jakim laczu strona pociagnie mi 10-15 tys
odwiedzajacych miesiecznie? Bede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi.

PS Wiem ze jest top100.pl ale skad wiedziec czy parametry firmy x beda dla
mnie odpowiednie. Nie chce przeplacic za serwer, ale nie chce zeby mi sie
znowu strona wieszala jak na tym darmowym....

Pozdro
Wiktor